Træk

Gratis fragt og gaveindpakning ᛫ 30 dages returret ᛫ Lynhurtig levering ᛫ Femstjernet kundeservice

Forretningsbetingelser

Køb, levering og retur

Priser og betalingsmuligheder

Webshoppens betalingssystem er leveret af Klarna. Der kan betales med VISA og Mastercard, samt faktura eller afbetaling via Klarna. Betalingen foregår over krypteret forbindelse og PCI-certificerede servermiljøer. Kortdata kan aldrig ses eller findes af andre end dig som kunde og Klarna. Betalingssystemet lever selvfølgelig op til alle gældende standarder og lovgivninger.

Alle priser er opgivet i Danske Kroner (DKK) og er inklusive dansk moms på 25%.

Leveringstid ved A-hjort

Ved A-Hjort gør vi alt for at din ordre skal komme så hurtigt som muligt frem til dig.

Vi sender altid din ordre afsted inden for få hverdage, så du har din pakke i løbet af *1-2 hverdage. *

Er smykket, du har bestilt, ikke på lager, kan der dog gå flere hverdage før levering ved dig.

Vi tager forbehold for forsinkelse fra GLS og DAO.

Du har også altid mulighed for selv at hente din pakke på vores adresse i Odense C.

Er din ordre en haste gave eller lignende, må du meget gerne kontakte os - så vil vi med det samme kunne svare dig på, om vi sender smykkerne samme dag eller dagen efter.

Ombytning og returnering af varer

Hvis du ønsker at returnere et smykke betaler du selv for returfragten, men det er nemt og ligetil:

  1. Send blot smykket i den smykkeæske du modtog det i.
  2. Læg denne i en almindelig kuvert og send det som almindeligt brev.
  3. Vedlæg købers fulde navn, følgeseddel eller web-ordrenr.
  4. Husk at skriv om det skal krediteres eller eller reklamation.

*NB: Pengene tilbageføres automatisk til det betalingskort der er brugt ved køb af ordren. *

Ved returnering pga. fortrudt køb eller ombytning bedes du sende smykket retur til os. Når vi har modtaget din retursag, så refunderer vi pengene med det samme på det betalingskort, der har købt smykket. Ønsker du at ombytte bedes du lægge en ny ordre på det.

Ved reklamation skal du sørge for at beskrive så præcist og detaljeret som muligt, hvad der er galt med smykket. Du bedes vedlægge denne information, samt dit ordrenummer i returforsendelsen.

Fragtomkostning ved returnering

Hvis du ønsker at returnere et smykke, betaler du selv for returfragten, men det er nemt og ligetil:

  1. Send blot smykket i den smykkeæske, du modtog det i.
  2. Læg denne i en almindelig kuvert og send det som almindeligt brev.
  3. Vedlæg købers fulde navn, følgeseddel eller web-ordrenr.
  4. Husk at skriv om det skal krediteres eller eller reklamation.

NB: Pengene tilbageføres automatisk til det betalingskort der er brugt ved køb af ordren.

Ønsker du at ombytte bedes du lægge en ny ordre på det.

Ved reklamation skal du sørge for at beskrive så præcist og detaljeret som muligt, hvad der er galt med smykket. Du bedes vedlægge denne information, samt dit ordrenummer i returforsendelsen.

Reklamation - 2 år jf. Købeloven

Handlen er selvfølgelig omfattet af Købeloven, herunder mangelreglerne. Købeloven giver dig i en periode på 2 år efter købet ret til at få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationen skal naturligvis være berettiget, og fejl og mangler må ikke være opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Fortrydelsesret: 30 dage

Alle handler i webshoppen er omfattet af 30 dages fortrydelsesret. Op til 30 dage efter modtagelse af dine varer, kan du meddele os, at du fortryder dit køb og derefter returnere varerne til os. Hvis fristen udløber på en lørdag, søndag eller helligdag forlænges fristen til efterfølgende hverdag. Skal du returnere noget til os p.g.a. fortrydelsesret, så skal det sendes til vores postadresse, se den under forretningsbetingelser under punktet kontakt og returnering.

Anvisning til brug af smykker

Alle smykker solgt på hjemmesiden, overholder de danske lovkrav om afgivelsen af nikkel, cadmium, bly og kviksølv. Alle designere overholder stempellovgivningen for sølv og guld.

Alle smykker som har en overfladebehandling, en oxydering eller forgyldning, skal skånes. Denne overflade slides af ved brug. Det anbefales, at du altid tager dine smykker af inden du sover, går i bad, vasker hænder, bader i klor og saltvand, samt når du dyrker sport. Det anbefales derudover helt at undgå hårlak, parfume og cremer! Når du ikke bruger dine smykker, bør de opbevares i æsken, du modtog dem i. Hvis flere smykker ligger sammen, kan de misfarve hinanden og falme i farven. Smykkerne kan friskes op ved brug af sølv/guld rens. Læs altid anvisningen for brug af dette.

Nogle personer udskiller stoffer i huden, som fremskynder misfarvningsprocessen i sterling sølv/forgyldt. Det kan være personer, som tager en bestemt type medicin, folk med sukkersyge, el. andet. Meget få personer kan ikke tåle sterling sølv. Da anbefales det kun af bære smykker af høj karat guld.

Smykker med perler, keramik, læder, emalje eller sten skal også skånes. Limen kan opløses, farven på keramik kan falme eller emaljen kan gå itu ved tab på gulvet. Smykker med sten kan miste deres glans med tiden grundet snavs. De kan rengøres med en tandbørste, lunken vand og sulfo, så er de som nye igen. Smykker med perler, rav, læder, emalje og keramik tåler ikke sølv/guld rens på samme måde som smykker uden. Kun ved nøje opsyn, undgå hvis muligt.

Datahåndtering

Cookies på websitet

Ved at benytte websitet accepterer du, at vi bruger cookies. Cookies er nødvendige for at få webshoppen til at fungere optimalt.

Du kan evt. tage et kig hos Foreningen For Danske Internethandlende (FDIH) og deres beskrivelse af hvad en cookie er og hvorfor, den er vigtig.

Om opbevaring af persondata

Når du handler hos A-HJORT, har vi brug for nogen personlige oplysninger for at gennemføre handlen:

  • Navn
  • Adresse
  • Postnummer & by
  • Emailadresse
  • Telefon/mobilnummer

Ovenstående data bliver gemt med oplysninger om, hvilke varer du har købt, i 5 år fra udgangen af det regnskabsår, oplysningerne vedrører, jf. bogføringslovens § 10, hvorefter oplysningerne slettes. Har du oprettet en brugerkonto til selvbetjening hos os, vil dine personlige oplysninger samt ordreinformationer dog ikke blive slettet, med mindre du beder os herom.

Oplysninger videregives eller sælges aldrig til tredjepart, medmindre dette sker i forbindelse med en omstrukturering eller et helt eller delvist salg af virksomheden. Eventuel videregivelse i sådan en situation vil ske i overensstemmelse med den til enhver tid gældende persondatalovgivning.

Som kunde har du mulighed for indsigt i vores registrering af data om dig, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne om dette i lov om behandling af personoplysninger.

Kontakt A-HJORT, hvis du ønsker information eller har kommentarer.

Om A-Hjort

Kontakt- og virksomhedsoplysninger (A-Hjort ApS)

A-Hjort ApS
Havnegade 98
5000 Odense C
CVR: 35841857

KUNDESERVICE:
Email: sales.dk@a-hjort.com
Telefon: +45 7199 3630
Telefon tid: Alle hverdage mellem kl 9-15
Afhentning af web-ordre bestilt online: Afhentes alle hverdage fra 9-15 på ovenstående adresse.

Sådan handler du hos A-Hjort

Fra første klik på A-Hjort til modtagelse af din ordre, ønsker vi at gøre det så nemt, ligetil og lækkert som overhovedet muligt.

Webshoppen har altid åbent, og du kan handle, når du ønsker. Når du har bestilt, modtager du altid, efter kort tid, en kvittering for modtagelse af din bestilling pr. email. Kvitteringen skal kun opfattes som en notits om, at vi har modtaget din bestilling. Når vi går i gang med at behandle din ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen er en bekræftelse på, at du og A-Hjort har indgået en bindende købsaftale.

Indkommende ordrer behandles indenfor få hverdage. Når din ordre er færdigbehandlet og pakket, vil du pr. email modtage en bekræftelse på at ordren er færdigbehandlet. Din faktura vil være vedhæftet denne email. Herefter overlades pakken til vores forsendelsespartner (GLS eller DAO), og du kan forvente at modtage varerne 1-2 døgn herefter.

Du har også mulighed for selv at hente din pakke på vores adresse i Odense C.

Ved alle handler tager A-Hjort forbehold for prisfejl, tastefejl, udsolgte eller udgåede varer, mistanke om svindel samt force majeure. Hvis et at af de nævnte forhold gør sig gældende, forbeholder vi os retten til helt eller delvist at annullere en handel. Skulle noget opstå i forbindelse med din ordre, vil vi selvfølgelig kontakte dig hurtigst muligt med henblik på at løse udfordringerne.