Reklamationer

Hos A-Hjort har vi meget respekt for vores smykker og vi modtager altid alle reklamationer med forståelse og hjælpsomhed. 

Er uheldet ude og dit smykke gået i stykker, så hjælper vi dig selvfølgelig.

Vi ved at smykker ofte har stor og særlig betydning og derfor står vi klar til at ombytte til nyt eller reparere dit smykke. Dette gælder ikke for varer der er påtaget slid eller selvforskyldte skader. 

Hvis du ønsker at reklamere et smykke, skal du selv betale for returfragten, men det er nemt og ligetil. Det er dog vigtigt at du beskriver så præcist og detaljeret som muligt, hvad der er galt med smykket. 

Men følg vores guide her:

  1. Send blot smykket i den smykkeæske du modtog det i. Husk at beskrive så præcist og detaljeret som muligt, hvad der er galt med smykket

  2. Send smykket forsvarligt. Læg eventuelt denne i en papkasse, boblekuvert eller i en anden beskyttende kuvert.

  3. Vedlæg købers fulde navn, følgeseddel eller ordre nr. 

Vi ønsker at gøre det så nemt for dig som muligt. Derfor anbefaler vi, at du benytter dig af vores returportal, hvor du enkelt kan købe din returlabel.

Følg vores link her for at oprette din returlabel.

Du er naturligvis også velkommen til selv sørge for din egen returlabel hos din nærmeste pakkeshop.

Læs mere om vores retur- og ombytningspolitik her.

Er du i tvivl eller har spørgsmål til din reklamation må du altid kontakte os på mail sales.dk@a-hjort.com eller ringe til os på 71 99 36 30, så hjælper vi dig gerne.

Når du sender en mail må du meget vedhæfte et billede af smykket som er i stykker, så er det lettere for os at hjælpe dig hurtigt. 

Du er også altid velkommen til at komme forbi vores butik på Buchwaldsgade 15 B, 5000 Odense C.


Som udgangspunkt har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, fra den dag du har købt varen.