Bestilling ved A-Hjort

Fra første klik på A-Hjort til modtagelse af din ordre, ønsker vi at gøre det så nemt, ligetil og lækkert som overhovedet muligt.

"Jeg vil give hver eneste kunde en positiv oplevelse, når han/hun handler ved mig; lige fra det første klik på shoppen, til bestilling, service og leveringen." - Anne Hjort Lund.

Webshoppen har altid åbent døgnet rundt, og du kan handle, når du ønsker.

  • Når du har bestilt, modtager du en kvittering for modtagelse af din bestilling pr. email (en bestillingsbekræftelse). Kvitteringen skal kun opfattes som en notits om, at vi har modtaget din bestilling.
  • Når din ordre er pakket, vil du pr. email modtage en bekræftelse på, at ordren er færdigbehandlet. I denne e-mail vil et sporingslink på pakken fremgå. Din faktura kommer i en seperat e-mail fra Klarna. 
  • Herefter overlades pakken til vores forsendelsespartner (GLS eller DAO), og du kan forvente at modtage varerne 1-2 døgn herefter.

Du har også mulighed for selv at hente din pakke på vores adresse alle hverdage ml. 9-15.

Ved alle handler tager A-HJORT forbehold for prisfejl, tastefejl, udsolgte eller udgåede varer, mistanke om svindel samt force majeure. Hvis et at af de nævnte forhold gør sig gældende, forbeholder vi os retten til helt eller delvist at annullere en handel. Skulle noget opstå i forbindelse med din ordre, vil vi selvfølgelig kontakte dig hurtigst muligt med henblik på at løse udfordringerne. Vi tager også forbehold for eventuelle forsinkelser med GLS.